Isen är bruten

Jag har aldrig i hela mitt liv försovit mig. Jag minns att jag satte alarmet på 07.00 och slängde upp den i sängen. När jag la mig kollade jag en grej på mobilen och ljudet var borta. Kanske därför jag inte vaknade av den? Jag brukar bara vakna av att den vibrerar. Ja, vet inte om den ringde eller ej. Men när jag kollade så står alarmet på 08.15 och den är avstängd. Då gick jag upp igår. Jag satte ju på alarmet. Visst gjorde jag? Ja, jag satte på och kastade upp den. Klockan 08.23 kommer mamma och frågar om inte jag ska gå upp. Jag får panik, nästan. Min buss gick 08.23. Helvete. Så jag får slänga på mig nå shiet kläder, kamma håret, gurgla sånt där freshvatten, ta på lite mascara och parfym, slänga i mig ett glas vätska och yoghurt. Sen skjutsade mamma mig till skolan och där tog jag en banan. Så jag klarade mig i tid och så men ja, att försova sig var inte roligt. Usch, men jag behövde väl sova ...

I skolan gick vi igenom lite saker i matten. Sånt man kan behöva i Matte B. Och min lärare ska inte jobba kvar. Hejdå mvg. Vi har gjort en namnlista som hänger på anslagstavlan. Har jag inte Masoud som lärare kommer jag inte fatta ett skit. Huh, dumma rektorn.
Ja, på spanskan fick vi veta nationellaprov resultatet. JAG FICK VG OMG!! Trodde ju jag skulle få ig så jag blev grymt överraskad och lycklig ^^
På engelskan tittade vi på en film som hette Odysseus eller nåt. Han åkte till troja och krigade. Han var dum mot guden poseidon och därför skulle han aldrig komma hem igen. De mötte en äcklig stor jätte med ett öga som åt människor. Han var grymt läskig. Jag kommer drömma mardrömmar om honom. Usch!

Ja, idag äre vampire diaries och Avalon high på disney. Ja, det är Merlin och kung Arthur tema att de återuppstår. Hatar att jävla disney ska göra något sånt. De komma förstöra den mest intressanta legenden. Men ja, jag byter kanal när VD börjar. Avsnitt 19/22 idag :D



En bild jag tog när jag var ute med hundarna nån kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0