7 saker du inte visste om mig

1. Jag är nagellacksberoende. Ja, det började för typ 1 år sen och ja. Jag kan inte vara utan det. Jag fixar väldigt mycket med mina naglar, jag har ett litet kit med sax och sådant som jag fixar med väldigt mycket. Sen innan jag tar på nagellack så filar jag alltid först. Sedan tar jag alltid undernagellack, sen färgen och sen genomskinligt.

2. Jag bryr mig myyycket om miljön. Ja, jag börjar nästan bli lite fanatisk när det gäller miljön. Jag släcker lampor hela tiden och stänger av tvapparater. Men det är inte så kul. Jag är grymt rädd för växthuseffekten och så och att jorden ska typ gå under. Och allt som händer i Japan ger ju bara svar på mina rädslor :(

3. Att jag inte är ett riktigt HP-fan. Surprise, surprise! Nej men seriöst, det är jag inte. Jag började läsa böckerna 2007 efter 5e filmen så man kan ju inte kallas ett riktigt fan om man bara såg filmerna först. Men ja, jag har tröttnat grymt mycket på den världen. När jag läst böckerna jag har på engelska så äre slut med HP. Yeah, really.

4. Att jag inte lyssnar så mycket på musik ... Ja, det är sant. Jag kanske hittar nåt band eller artist som jag lyssnar på ett tag men jag tappar lusten skit snabbt. Senast denna vecka la jag in maaassa låtar med ett band men när jag gjort det tröttnade jag på dem. Yeah, that's me.

5. Att min mobil som jag snart haft i 2 år skickade sitt 1900 sms igår. Hahaha, jaa. Det är svårt att messa när man har 3 som abbonemang och begränsad kostnad varje månad XD

6. Att jag haft djur hela mitt liv. Ja, vi har alltid haft något djur här hemma. Ett tag hade vi bara en fågel som hette Pelle men sedan skaffade vi marsvin. Har haft väldigt många marsvin. Sen en kanin som hette Herman. Just nu har vi ''bara'' 2 katter och 2 hundar. Hade en annan hund förut som heter Selma, men hon bor hos en släkting släkting för när vi hade henne kunde vi inte ha henne pga att de bytte jobb och vi ville inte lämna henne ensam på dagarna.

7. Att jag just nu tittar ut på snön och suckar. Ja, när ska våren komma egentligen? Jag börjar fan få snösjukan. Kollar man på nätet så kommer det inte att vara plusgrader på natten de närmsta 10 dagarna. Enligt nånting måste det vara över 0 dygnet runt i en vecka för att det ska kallas vår.



Greta :)



Ellen :)

Ja, jag ska lägga upp mer bilder på katterna också :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vilka gulliga bilder!!! :D :D Proffsigt säger jag :P

2011-03-19 @ 08:49:17
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha jag har 52710 skickade sms xD<3

2011-03-20 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0