Dagen efter ...

Ja, då var alltså lilla Eric Saade som tog hem vinsten igår. Blev jag glad? TOTALT! Jag hejade ju på honom, The moniker och på Swingfly. Lite på Nicke bort med. Men Saade mest då, röstade 2 gånger, mess och ringning. Jag tror faktiskt låten kan ha en chans i ESC. Mm, ska se de där 'Dagen efter' ikväll när de intervjuvar honom, de ska ju åka till düffeldorf typ snart och träna XD Fast Moniker skulle också haft en chans .. Ja, jag kan inte bestämma mig .-.

Aja, har inte gjort så mycket idag. Var ute på långpromenad och har läst lite i HP 4 på engelska. Läser den tills mina 2 böcker kommer till biblan. Huh, det är jobbigt att ha många böcker att läsa. Jag blir fett stressad. Men vi ska ju läsa om ca 2 veckor en bok på svenskan som ska handla om mod. Om någon av böckerna kommer så äre bara att komma på så de handlar om mod på något sätt ...


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack! :D

2011-03-13 @ 15:07:06
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: aw tack!

2011-03-13 @ 18:33:58
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0