My birthday :)

JAA, det är alltid kul att fylla år. Jag fick massa presenter i morse, 3 brittiska filmer, yeey ^^ Smycken, kläder och lite så ^^ I skolan var alla snälla, de är de alltid men liksom, alla blir liksom trevligare på nå vis när man fyller år. Det är så speciellt ^^ Och ja, alla kramar gjorde en glad med. Särskilt Anna och Ashley som kom springande och slängde sig över mig, trodde jag skulle ramla först XD Mmja, sen sjöng de för mig på idrotten. DET ÄR SÅ PINSAMT! HUh, det är en av de värsta grejerna som finns, visst liksom, man blir firad men det är ändå så att man blir helt tomatfärgad i fejset! Huuh. Ja. Sen fick jag mvg på ett matteprov innan jag gick hem, så det har vart en lyckad dag än så länge.

Så igår då. Först shoppade jag och mamma ltie. Jag shoppade jeansshorts, ett linne och ett par solglasögon. Det var sånna som jag letat efter i typ ett år så det var en lättnad att hitta dem! Sen åt vi på Mc donalds. Ja, sen var föreställningen då! När Martin Wallström var inne på scenen, ja då var jag mest uppmärkssam. Han är min absoluta favorit skådis! Jag kan tillägna honom ett inlägg nån gång, kan förklara varför osv ^^ Men ja, lusthuset var inte som jag väntat mig, den var speciell. En del roliga kommentarer fanns men ja, den är lite djup på nå vis så den kan inte ha så mycket komedi i sig. Men jag höll på att dö när min scen kom! Den var såå rolig! Och hon som gjorde Inez hade gjort henne heeelt annorlunda än vad jag gjort henne.



Ja, det där är hon som spelade Inez. Jag spelade ju samma, men det var en väldigt stor skillnad. Min Inez var så sträng och sur medan den här var lite mer ja, hon var inte så hård.



Kan inte fatta att jag göre här .. Men det är en bild som mig i karaktär. Fast bilden togs när min mun va fail så ._.



Typ nästan hela amsambeln. Min favvo står längst till höger. Min dröm är att få spela emot honom, han är så sjuukt duktig! Om de filmar sista Arnboken är jag först i kö att få spela Ylva .. Ni vet inte vem det är men hon är gift med hans karaktär XDD

Ja, nu måste jag gå och plugga. Min svenska redovisning har jag inte skrivit ett skit om än. Tänkte börja idag, men jag gör det nästa vecka. Sen äre fest med släkten på lördag på landet.

Aja, nu äre engelskaläxa som väntar. Hohojaja ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0