Flipp

Hellu!
Ja, Frida och Emilia var här igår då! Det var ruligt ^^ Ja, vi spelade lite kort, vi hann inte klart ens XD men vi var ute med hundarna, kollade på Grease och lite på Vampire diaries. Sen fick vi våra födelsedagspresenter. Jag fick en bok som heter Gargoylen, har läst två sidor i den så jag kan inte säga direkt vad den handlar om en. Men det jag läste på baksidan så verkar den mys ^^ Sen fick vi bilder på hundarna som vi ska sätta upp. Sen fick jag två nagellack, en ljus lila och en silverglitter. Det silverglittriga är jätte fin ovanpå min franska manikyr.
Ja, vi kollade på Merlin med. Det är viktigt ^^ Ja, men min Merlin besatthet har börjat komma tillbaka sen jag började kolla säsong 3 igen. DEN ÄR SÅ ROLIG!

Sen vare ju earth hour. Vi släckte men hade en tv på för Downton Abbey. DET VAR SÅ HIMLA SPÄNNANDE! Seriöst, familjen det handlar om, hon mamman var gravid och då liksom så hon, Mary som jag hatade, hon visste inte om hon skulle acceptera Matthew, han söta blonda jag la upp bilder på förut XD Och ja, sen så får hon missfall för en kammarjungfru glömmer en bit tvål på golvet. Och ja, Matthew känner typ att Mary bara väljer honom för om barnet, som var en kille, men de visste inte det först, men då hade inte hans fått ärva. Så ja, jag blev så himla rörd. Ja, det förtjänar att vara understrucket, jag fick tårar i ögonen, jag har väldigt lätt för att leva mig in i serier och böcker. Men guud, han är så söt och så blire så där. Och så slutar det hela med att han herren på Downton Abbey får ett brev där det står att England är i krig mot Tyskland. Jag flippade ut totalt! Seriöst, Matthew kommer behöva åka ut och kriga, nej nej nej! Om han dör i säsong 2 kommer jag bli förkrossad. Nej nej nej!! Huuuh, de började filma säsong 2 för 3 veckor sen så den sänds i Sverige i höst. Huh, gud vad jag är nervös inför det.

Btw, man förlorade ju en timme i natt. Inte kul ._. Men ja, jag måste plugga so idag, glömde det igår. Men ja, det var allt.



Karaktärerna XD

Kommentarer
Postat av: - pia svensson -

sv: Tack! :) Öh, många kommentarer du gjorde haha ;)

2011-03-27 @ 13:27:51
URL: http://piasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0