Filmidéer

Hohojaja ...
Var nyss på utevcklingssamtal. Det gick bra :) Läste på ett plakat om en filmtävling som ska komma i höst, jag har börjat gro lite nya idéer. Annars kan man ju spela någon av mina 4 film idéer, varav 1 är vääldigt utvecklad eller vad man säger och det andra är nästan det. En annan har jag en del scener i huvet och den sista, ja. Det är en idé med någon liten scen. Inte utvecklad alls. Man skulle ju kunna köra dem, då får man ju göra dom kortare och kanske som en trailer. Eller nåt ._. Eller så hittar vi bara på något nytt. Vi får snacka om det i skolan, jag kan ju berätta alla filmidéer jag har då.

Ehm, jag fick min ipod touch i morse. Det enda dåliga är att man inte fick nån jävla laddningssladd. Ska man ladda via datan eller vadå? Men vi åker i eftermiddag och snackar med dom, fan de kunde ju sagt något ._.

OCH SÅ SKA JAG SE MARTIN WALLSTRÖM IDAG :D Ingen kan väl ha missat det? Haha, ja. Det kommer bli så himla jävla kuuul! Sen har jag ju spelat en scen ur den pjäsen så det är lite extra roligt.

Sen så fyller jag år imorn. Ja, det blir roligt. Och så idag äre 2 månader kvar tills Turkland ^^

 

Omg, jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Balida

sv: Jodå det är bra :)

Är du filmgalen? :D

2011-03-30 @ 14:39:47
URL: http://balida.blogg.se/
Postat av: CECILIAEW - My Life, My Style ♥

Haha, mycket som händer nu? <3

2011-03-30 @ 15:52:06
URL: http://ceciliaew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0