Fail .-.

Hellu allesammans!
Började dagen imorse med matte, blev först lite fel när jag inte fattade hur man räknade ut volymen, men i slutet av lektionen kunde jag. Japp, sen hade vi håltimme. Var i datasalen och åt lunch. Fiskbullar, helt okej. På engelskan så gjorde vi ett gammalt nationellt hörprov eller vad det heter. Sånna lysningssaker är jobbiga, så måste man skriva och lyssna samtidigt, och så äre alltid nåt jag inte fattar så blire fail. Nåt litet elakt ord. Ja, sen skulle min buss gå 3 minuter efter skolslutet så jag skulle springa till bussen, men såklart så ska folk ställa frågor om en sak vi ska skriva på måndagen, som är helt självklara för mig, vi slutar en minut innan bussen går och jag hinner inte. Jag sitter ute i kylan, även fast det är i solen så var det grymt tråkigt att sitta på en obekvöm träbänk i en halvtimme. Ja, men jag blev troligtvis lite brun, höhö, eller så blev mitt hår blondare. Det såg så ut när jag kom hem, fast det var nog bara något jag inbillade mig.
När jag kom hem skrev jag upp massa böcker på min boklista, ni ska se min syrras bokhylla. Hon har mest ungdomsböcker, jag ska läsa några i sommar så jag skrev upp dom nu. Jag var så uttråkad. Skrev upp hungerspelen med, även fast jag vet att vi ska läsa en bok om mod så passar den. Fast jag tänker kanske läsa den där boken 14 år till salu, och så kommer ju den där andra frostboken då ungefär så kan jag läsa den. Ungdomsböcker är mysigast att läsa på sommaren tycker jag. TJAT om sommarn nu. Förut var det bara tjat om först Harry Potter, sen Merlin och sedan Alex reads twilight, sen A very Potter musical ... Och nu sommaren och åka utomlands. Oh mai. Jag vara jobbig .-.

Aja, ikväll äre pizza och så. Händer inte så mycket, vill bara ha vår så man kan vara ute och jogga igen och vara med vänner utomhus. Fan va najs det kommer bli på somarkvällarna, det är såå MYS på mitt landställe :)



Midsommar nåt år :D

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Naw tack!!!

Fin bild! <3

2011-03-12 @ 11:42:06
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0