Kung Arthur

Ja, det är earth hour ikväll. Vi kommer släcka, men vid 21.00 måste jag kolla Downton Abbey. Där är sista avsnittet idag för fan! Usch, sista avsnittet, det är alltid så jobbigt när en bra serie tar slut :(

Ja, jag såg ett avnitt av Merlin igår. JAG DOG AV GARV HELA TIDEN! Seriöst, det var såå kul! Det var många skådisar som man kände igen. En var hon bitchen som man hatar i Wildchild. Sen hon som spelar en lärare i HPfilmerna. Hon var ond. Men så kul XD Ja, hon flörtade med Gaius och när han berättade det för Merlin, ja då dog jag seriöst. HAHA!
Merlin: She likes you ... ? That is discusting! What if she kissed you .. *kräkljud typ*
Gaius: Merlin!
HAHAHAHAHHA :D
Ja, sen läste jag en låååång artikeln i svendka dagbladet igång om Kung Artur, det var intressany. Tydligen är det så att Merlin var trollkarl till Uther, Arthurs pappa och hjälpte honom att få Arthur ._. Och Mordred, den onda lilla killen i Merlin han var Arthurs brorson och han dödade alla Arthurs krigare kring det runda bordet och sårade Arthur dödligt och han fördes till ön Avalon. Det heter landet som Arthur och Merlin ska ena tillsammans i Merlinserien. Fett coolt asså.

Idag kommer Frida och Emilia hit XD



Nästan alla på den här bilden är med någon gång i säsong 1, 2 eller 3 men inte hans nubben tvåa till vänster. Men jag har sett trailers så jag vet lite. Men det ör i varje fall Arthurs riddare kring det runda bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0