AVPS :)

Hellu!
Har precis sett klart på A very Potter Sequel. Oh, jag älskar dom där pjäserna. Så mysiga asså. Man borde komma på en annan liksom bra film som man kan göra så med. De har ju gjort liksom Grease, Hair och då AVPM/S. Hmm .. Ja, man får fundera lite över det .__. Det vore roligt om vi på teatern kunde göra A Very Potter Musical. Pax på malfoy eller Snape då XD

Men ja, hade då engelska. Vi gjorde något quiz om nyheter och en muntlig övning, nåt gammalt nationelltprov typ. Ja, hemma satt jag och läste tidningen först lite. Fast det var inte så kul. Sedan gjorde jag instuderingsfrågorna, satt med dem i typ en timme. Nu är jag lite trött i huvet efter det höga ljudet på datan när jag såg, ja ni vet. Ska väl äta snart och kanske hämtar min bok och läser lite. Jag är alltid så trött på kvällarna så jag orkar inte läsa .. Aja, mina 2 böcker kommer typ snart hoppas jag. Roligare att läsa en bok som man inte kan utantill.



Hitta en hemsida där man kan lyssna på alla låtar, yaay :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Svar: Ja, självklart kan jag det! Håll utkik så borde det dyka upp ikväll :)

2011-03-17 @ 18:13:24
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0