Shululu!

Idag har jag faktiskt gjort lite saker. Imorse började jag rensa min garderob. Blev jätte mycket som skulle slängas. Nån kasse ska mamma ge bort till nån jobbarkompis men resten ska till nån insamling.
Sen åkte vi till McDonalds och käkade lunch. Sen köpte vi på bauhaus medel mot getingar för de bor i vår buske på baksidan så vi kan inte vara där. Sen åkte vi till jakan, vi skulle köpa konfirmationpresent till Frida som konfimerar sig nästa söndag. Först gick vi in på gina för det var rea och jag köpte 2 linnen och en fin, svart kofta och en ring. Sen på din sko köpte jag en helklacksko men ja, den var ganska liten. Köpte i 39 och när jag gick i dem så brann mina tår lite, det gjorde ont. Men storkel 40 var för stor så då skulle jag varit tvungen att knipa med tårna. Men dom kommer töja ut sig, ska gå runt med dem med strumpor innan midsommar. Då ska jag ha dem. Mycket lättare att gå med helklack än med dom jag brukar ha. Då får jag trippa fram.
Sen köpte jag 2 sett armband på ur och penn. Så nu är mina presentkort slut! Har bara köpt från dem det här året + nån gång nåt från cubus bara men annars har jag inte köpt för egna pengar. Man är smart och sparar ^^

Ska snart gosa ner mig i soffan och läsa sista Harry Potter kapitlet. Även fast jag läser boken för femte gången blev jag djupt chockad igår när jag läste, då jag fick reda på en del saker. Allt kan man ju inte komma ihåg. Sen äre bara epilogen. 19 år senare ...

  Ja, en bild på Thomas Rhys Jones. Varsågod syrran! :D

Kommentarer
Postat av: jennie§

Har en DagensBlogg, va gärna med :D

http://jennifferkling.blogg.se/

2011-06-17 @ 11:47:43
URL: http://jennifferkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0