Narnia

Heej!
Idag har våran kompis Emilia varit här. Det var tråkigt väder så vi var mest inomhus. Först såg vi första Narniafilmen, hon hade inte sett en enda XD Och ja, det var mys för Narniafilmerna är skit bra! Ska fixa ljudbok till ipoden alla böckerna snart ^^ Sen har vi vart ute med hundarna, spelat lite kort och ätit glass ^^ Sen tittade vi på lite roliga youtubeklipp. Charlieissocoollike, Hptrailer och annat kul ^^

Sen så har vi sett sista avsnittet av Vampire Diaries säsong 2. Och jag säger bara en sak. Fy vad det är tråkigt när nån dör och bara vips magi och den lever igen. Det är det värsta som kan hända. För ja, den där Bonnie kan återuppliva alla och det är astråkigt. Att nån dör skapar oerhört mycket känsla och de bara förstör det.

Jag har inte kollat något Doctor Who avsnitt nu på ett tag, jag har helt enkelt inte orkat. Att läsa klart HP 7 på engelska har tagit upp all min tid. Jag läste klart den igår.



Han va 18 när han spelade in första Narnia filmen. Omg, det syns dock inte D:



Kolla vad liten hon Lucy var för 6 år sen! Den spelades in 2005. Har sett tredje filmen nyligen och ja, att se henne liten igen var mycket chockande :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0