Narnia igen

Japp! Idag har jag gjort en hel del. Packat mina kläder och vikt syrrans åt henne. Jag är snäll ^^ Sen har jag fixat lite, vart ute med hundar och hjälpt till hemma. Har läst lite också och så klart kollat på Merlin. Men just nu har jag ramlat in i nån period när jag är lite trött på det. Säsong 3 börjar inte förrän om 6 veckor och jag har redan sett dem. Men kommer inte ihåg allt så ska bli skönt att se om avsnitten.

Idag vare inte ett skit på tv så vi satte på Narnia och skeppet gryningen. Asmysig film. Har bara sett den 2 gånger innan. Narnia är en ascool värld som jag gärna vill besöka. Ska fixa böckerna .. Och ja, jag gillar det mer än HP just nu. Längtar som in i helvete tills allt Harry Potter är över så jag kan lägga det bakom mig.



Och ni som inte sett filmen så äre Lucy och Edmund som kommer tillbaka till Narnia med deras skitroliga kusin Eustace och så letar de efter 7 stycken svärd för att lägga på Aslans bord för det är typ ondska i Narnia nu..



Seriöst, Kung Caspian är söt. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0