Max lovers

Ja, igår tittade jag på en serie som heter Herrskap och tjänstefolk. Den gick tydligen innan jag var född, det var nya avsnitt men den var jätte bra! Brittiska serier in my <3 Sen kollade jag idag på ett Merlin avsnitt som jag missade när jag var bortrest, vi ska se nån serie ikväll som heter Svaleskär.

Har vart på en lektion idag. Samhällskunskap. Vi tittade klart på en film, som jag inte sett klart början på, Die welle. Tysk film. Det är typ en klass som hade nå arbete och så blev det typ en diktatur i klassen, nån grupp som kallades vågen, på tyska die welle. Han tysken som är med, Max Riemelt är typ alla helt beroende av. Ja, han ser ju bra ut och är en grymt bra skådis mene jag är inte helt upsest av honom. Colin has captured my heart.  

Men alla Max lovers, här får ni en bild!


Kommentarer
Postat av: tova

sv: frida äger på sånt :)

2011-06-09 @ 16:03:07
URL: http://tovab.blogg.se/
Postat av: Amelie

Svar: Nä, Kristen Stewart är ganska kass på skådespeleri. Inga känslor, som du säger. Gapar är det enda hon kan göra, i stort sett. Men vilken känsla representerar det? Glädje, ilska, sorg? Alla ser tydligen likadana ut :)



Och förresten, jag längtar ihjäl mig efter Harry Potter.

2011-06-09 @ 22:36:34
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 05:02:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0