Jippi

Hej!
Har fått reda på idag att vi ska fira midsommar hos Bernte och Ingalill! Dom har vi firat med varje år, det är det roligaste midsommarna som finns. Det var kanske 3 år sen senast men nu är vi tillbaks för alla tävlingar, flipperspel och enarmad bandit. Jag kommer ärva flipperspelet sen, det frågade jag om när jag var yngre XD
Mene, det ska bli mysigt. Har massa minnen därifrån, när vi badar och plockar blommor som man lägger under kudden och när vi spelade fotboll och min morbror gjorde mål och sprang rätt in i lusthusets buskar och ramlade där. Hahahahha, bästa minnet asså ^^



Badstranden dära.

Laddar in bilderna från Turkland och skriver vad vi gjorde där imorn, dog i soffan och kollade på Greven av Monte-Cristo så jag orkar inte idag, sorry ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: 1: webbläsare, alltså google chrome eller internet explore, eller firefox

3. Om jag kommer att tidinställa inlägg kommer det bara vara bilder för jag har inte läst ut någon bok eller har inget nytt om det för den delen

2011-06-08 @ 18:12:00
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0