Jag visste det

Sa jag inte att jag skulle bli beroende av Doctor Who? Sa jag inte det igår? Visst, jag är bara på mitt fjärde avsnitt men det är så himla bra! Liksom, David Tennant är jätte fantastisk! Skit roligt!
Håller med Charlie från hans video där han förklarar vad Doctor Who är. "When its good, its the best. When its bad, its really bad"
Håller med fullständigt, första avsnittet jag såg på säsong 2, med monster utklädda till tomtar var inte så roligt. Men sen åkte Doctorn i sin lilla blåa telefonkiosk till framtiden, typ billioner år framåt och ja, det var grymt coolt. Sen nu, när de är på 1800-talet och hotet är en varulv .. Kan de bli bättre? Och varulven är jätte läskig.
Men jag är inte så himla beroende än, är mer på gilla-stadiet. Men jag kommer aldrig gilla det mer än Merlin. Det går inte.


Kommentarer
Postat av: kly

du borde se säsong 5 , matt smith är den bästa doctorn :D

2011-06-11 @ 20:17:58
Postat av: Anna

David Tennant.... yum<3333

han vinner över romeo lätt

fast ingen vinner över Damon!

2011-06-11 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0