HP

Just nu har jag börjat läsa Harry Potter and the Deathly Hallows igen. Läste innan part 1 dit Dobby dog och nu fortsatte jag. Första filmen bestod av 400 sidor från boken medan part 2 bara har 200 sidor. Men det är ju en del saker som händer, inbrottet på gringotts och kriget på Hogwarts.. Och ja, kriget är skit stort!!

Sen har jag inte så mycket att göra de här dagarna. Allt jag kan göra är att läsa typ.

Ja, ska nog gå och läsa lite till. Det går inte att se på Doctor Who när det inte är tyst. Nu dammsuger de också. Huuh .__.


Kommentarer
Postat av: - pia svensson -

sv: Oj! :o Det glömde jag! hahaha, men såååklart jag ska till bästa landet! ♥

2011-06-12 @ 14:33:34
URL: http://piasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0