Doctor Who

Heej!
Var en kort skoldag idag. Först vare samruset fast jag struntade i det och sov istället, är inte riktigt frisk än heller efter förkylningen. Sen vare föreläsning om "vägen till framgång". Intressant. Sen skulle det vara picknick ute men det regnade så det var pastasallad inomhus. Vår klass var för få för dragkampen så vi gick hem.

Sen nu ska jag se lite på doctor who. Såg ett avsnitt igår med Colin Morgan, mer känd som Merlin dåra. Och ja, det var riktigt spännande. Sen så ska jag ut med hundarna. Bilder från Turkland kommer, kanske idag eller imorn. Har mest bilder på katter, stranden och mat XD



Så nu har jag blivit fan av en till serie. Men Doctor who är en sån där liksom lite mysig men lite läskig serie, och det är kul XD

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!



Intressant blogg =)



Jag bloggar om brott, straff och Kriminalvård.



Har själv suttit i fängelse och nyligen blivit frigiven och skriver därför om min egen erfarenhet och om svenska samt utländska mord.



Läs & Kommentera gärna =)



Hälsn.



Jessica

2011-06-08 @ 13:01:56
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Haft en bra dag ?

2011-06-08 @ 14:24:19
URL: http://fridisi.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Gör det inte? FAN! :( jag som trodde att det skulle funka den här gången... SUCK! :( Vilken webläsare har du?

2011-06-08 @ 15:11:44
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0