Colin=Mjukglass

Asså jag får damp på turkar. En som vi träffade i en affär skriver till mig hela tiden. Asså va fan, vad tror han egentligen? Jag blev tvungen att acceptera honom för han jobbade i samma affär som hon vi kände liksom och ja .. jag skulle tydligen vara artig. Men det är fett jobbig. I think you dont have a boyfriend? :D :D Asså palla ....

Det fanns en rolig turk på den affären. Vi snackade först lite eurovision och han hade bott i Sverige och spelat fotboll i malmö. Han gillade inte Anna Bergendals låt men Saades. "Jag förstår inte svenska, bara skånska"
Haha, det var roligt ^^

Har vart på ica och köpt mjukglass. Det är den bästa glassen! Ikväll är det Merlin, ett avsnitt som man glömmer bort hur det vart och vad som hände. Men jag minns att jag höll på att gråta. Och jag säger det igen. Hur kul är det att kolla på film och inte bli berörd? Juste.



Seriöst, vem säger att han inte är snygg på den här bilden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0