Finally friday!

TJOOO!
Kan äntligen slappna av lite! Är klar med referatet. Yeeey! Nu ska jag ner snart och plugga lite naturkunskap. imorn måste jag hinna med naturkunskap igen och samhällskunskap innan Frida och Emilia kommer. Men det klarar jag, annars kan jag bara sitta och läsa lite om vi ser på film eller nåt. Ja, försöker plugga lite nu när vi kommer slippa läxor i 2 veckor. Slippa och slippa, teatern kommer ta all tid så repliker och karaktärerna kommer ska övas in. Men de blir bara kul!! :D Förressten, kanske gör samhällskunskapen redan idag ... hehe. Det enda jag ska göra idag är att se legend of the seeker, men det är fan om drygt fem timmar!!!!



Va bara tvungen att lägga upp den här. Sökte på lite grejer för att hitta någon rolig bakrundsbild, den här va ascool. Men jag hitta ingen som funkade så jag har samma ...



Det tog mig en halvtimme att skriva detta inlägg. Märkte det nu, jag skickade aldrig iväg det ^^
Men ja, bilden. Lekte lite med sån där cyberlink. Alla bilder blev muuuppiga! Ser ut som någon blandning av fjortis och ... nånting ... Mitt hår är dumt, det växer inte!!! Det har växt nu kanske 2 cm på ett halvår ...

Kommentarer
Postat av: Recenzion

SVAR: Jo, jag har läst dom första tre harry potter och jag ska fortsätta med serien, det har bara kommit andra böcker innan. :)

2011-01-28 @ 15:28:28
URL: http://recenzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0