The trip to åland

Hellu!
Var på åland då igår med familjen, mormor och morfar + mammas jobbarkompis, hennes man och deras syskonbarn. Vi var först i baren. Pappa köpte drinkar till oss. Och han sa att han sa till barsnubben att vi inte vågade gå dit för han såg så läskig ut. Asså, hur pinsam får man bli. Och sedan kommer han snubben och plockr glas och så säger pappa typ: Där är han ni inte vågade beställa drinkar av. Han bara skrattade. Asså jag typ dog. Jag ville inte ens ha drink så de va därför jag inte tänkte gå dit. Syrran får väl beställa sin drink själv!





Baren. På hemfärden var det många som dansade. Foxtrot och bugg. Det kan man sen skolbalen i våras :D
De va typ 9 par samtidigt som dansade räknade jag till. Fattar inte hur de kunde få plats.



Is. Vi satt vid fören så vi såg allting. De va fett läskigt när isen var mer packad. Tänk om båten gått sönder liksom. Och ehm, vi spelade kort igen. Jag, syrran, mormor och morfar. Jag vann en gång om jag minns rätt. Morfar kommer aldrig sist, men jag vann över honom på svarta maja.
Till middag åt jag kyckling. Helt okej. Fick en hundring av morfar så jag köpte lite läkerol.



Vi brukar ta en tur till åland varje lov. Så de blir ungefär 5-6 gånger per år. De va första gången i år nu.

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

haha det som är såååå gott :D

2011-01-06 @ 21:40:47
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: Joel Lindblad

Tack :) men den nya designen är bara tillfällig tills jag får den riktiga efter jag varit och plåtat :D

2011-01-06 @ 23:37:17
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: Joel Lindblad

Massa kommentarer du fick av mej nu såg ja :P

men nej du behöver inte ändra något på bloglovin :) har fixat med dom så att alla mina prenumerander kommer till den nya :)

2011-01-06 @ 23:56:25
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: Pia

Oj vad ofta ni åker till Åland. :P Jag åker typ dit 1-2 gånger per år. ;D Och då är det bara på sommaren. :)

2011-01-07 @ 11:11:09
URL: http://piasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0