Tänk om ... ? SPLASH!

Hellojsan!
Har vart ute lite idag. Jag, syrran och mamma tog en ungefär 2 km lång promenad på eftermiddagen. Jag och syrran på skidor. Man blev riktigt trött och oturligt nog lite svettig. Uschligt. Och ehm, jag satte mig ner lite för att vila lite och så .. ja. Klumpig som jag är ibland så ramlade jag och låg där mitt på vägen. Fatta vad läbbigt om nån bil kommit för jag kom knappt upp. Seriöst, man får panik!!!

Tänkte ta en runda till men jag fastnade lite här inne. Kanske tar en promis ikväll. Men vi ska åka typ varje dag nu. Lite längre imorgon. På onsdag blire åland. Får se om någon hänger på.


Kommentarer
Postat av: elin

Inger, hon hade typ cancer :o

2011-01-03 @ 16:56:30
URL: http://elinbroome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0