Söndag

Tjo!
Jag har börjat äta vitamintabletter igen. Hoppas det funkar. Orkar inte vara så här trött. Men, ja. Såg Merlin igår då. Så irriterande att jag måste vänta ett jävla halvår. Säsong 3 går inte att ladda ner heller ...
Aja, sen kom jag på lite nytt till manuset. Men jag har tröttnat lite på den nu när det är så mycket med teatern. Ja, vi har hållt på en vecka och vi ska hålla på 4 veckor till. Jisses.
Och ja, jag har blivit typ beroende av han som läser twilight. ÄLSKAR HANS ACCENT! Han är såå söt! Omg, jag dör typ! <3 Yeah ...
Ja, var på långpromenad imorse. Har inte mycket mer att göra, inga läxor. Ingenting. Så jag har tråk. Och päronen ska gå och se nån svinalängorna film på bio ikväll. Ne, tror inte jag följer med.
Nästa helg blire kul. För då kommer Frida och Emilia. Yeeey. :)




Oh Merlin no XDDD

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: vadå konstiga? var det inte du som älskade dem?

Köp nya då .. :P

2011-01-23 @ 15:41:30
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag älskar både Harry Potter, och Twilight. Så det där var kul ^^ xD

Jag har läst alla böckerna, ur båda serierna [vissa ljudbok]

Jag har, och har sett alla filmer, ur båsa serier, som har kommit ut. Vet dock inte om harry potter och dödsrelikerna del 1 har kommit ut på DVD än, men men ^^

2011-01-23 @ 21:00:29
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0