Sommar och soliga dagar

Hellu!
Skolan började idag. Ska jag vara ärlig så sög det. Har liksom en klump i magen när jag tänker på det nu. Usch, det enda jag kan tänka på är allt jobbigt skolarbete som ska göras. Och teatern. Allt jag vill göra är att skriva mitt manus. Satt på bussen idag och ja, hade inget att göra. Man brukar ju inte göra så mkt på bussen ... men då satt jag där och jag började komma på grejer till manuset. Scener och hur det ska hänga upp i slutet. Har skrivit 36 sidor kladdpapper nu. Det räcker inte. Har lite kvar + namn. Usch, det är svårt D:
Deprimerande inlägg, I know ...
Mene, jag har kollat lite på Tv idag och när jag kom hem vid 1 fick jag äran att gå ut med hundarna i kylan. Yeey. Längtar tillbaka till Turkiet för värmen. Och att bara ligga och läsa vid poolen. Det är mys.

 
Facebook är jätte konstigt. Kan inte gå in på bilder då kommer nån jäva kontroll och man behöver lösen. Bilden är från Turkiet för ett halvår sedan.
Tänk bara att få åka från den här snöslasken och inte behöva tänka på skolan ...



Kändes lite tomt ...

"No one can choose their destiny, Merlin. And no one can escape it"

Yeah, ni måste se!

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: TacK!

Va roligt att du gillar serien, men läst något nu emellan tycker jag :) Du läste klart VD eller hur? Va tyckte du om den???

2011-01-12 @ 17:38:41
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0