Snart äre dags igen

Tja!
Näst sista dagen på lovet. Det suger. Är inte ett dugg utvilad. Mår skit helt enkelt. Vill bara sova. Vaknade kl 10 igen, fan. Satte klockan på halv nio men jag dissade den igen. Imorgon går jag upp kl 7 för annars kommer jag inte kunna somna imorn kväll. Ligger i minst 2 timmar innan jag kan somna. Det är jätte jobbigt. Jag lägger mig i skaplig tid men när andra ligger och läser och det lyser kan jag inte sova. It sucks.

Såg på legend of the seeker igår. Medans jag såg på de satte min hjärna igång och jag satt och skrev ner hela 7 sidor till mitt manus. Jag vill bara sätta igång nu, men måste komma på lite till. Skrev 2 sidor i morse med. Japp.
Så nu äre 15 sidor. Jag ser det hela som en film framför mig. Det blir en utmaning att få ner det i beskrivningar och dialoger.



Orkar inte ladda in landet bilderna nu. Sitter på fel data. Men en sak, se Merlin när den kommer på TV. Annars har ni missat en jävla bra serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0