Morgonbloggning

Jag kollade runt på min gamla blogg, och vad såg jag? Det är exakt 2 år sen idag sen jag började blogga. Jisses, vad tiden går fort. Aja, jag får damp på mina naglar. Kan inte göra något. Skulle ta av mig klockan igår och det gick inte. Det är fortfarande väldigt ovant ... Ska gå snart till skolan, vi har naturkunskap på morgonen, yeey, sen idrott och vi ska typ dansa idag. Inte kul .. Sen äre samhällskunskap och matte. Så jag slutar halv fyra idag. Inte najs.

Aja, 2 dar kvar nu till älskade Merlin börjar igen!



Bild från avsnitt 13, säsong 1. Han är söt, inse!! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Thank You! :D

2011-01-20 @ 18:17:59
URL: http://sandrainkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0