Kallt <3

Tja tja!
Just idag har jag inte hunnit med så mycket. Sov till klockan 10 igen. Man orkar inte gå upp tidigare. Och nu börjar ju skolan igen om en vecka. Usch, det känns precis som när sommarlovet är slut. Obehaglig känsla. Har ingen lust att plugga eller skriva jobbiga uppsatser om Eu. TRÅK! Även om jag gillar politik lite granna, men EU är något jag inte tänker jobba med när jag blir äldre liksom. Men att jobba med politik i som miljöpartist det skulle jag vilja göra. Men jag hittar ingen länk nånstans till grön ungdom. Ibland får jag värsta sån här, känsla att bli politiker. Ibland har jag inte den så jag vet inte riktigt. Men seriöst, filma sista arnboken. Då jävlar kommer jag asså!

Vi ska till mormor idag och ja, snart ut och åka lite skidor!



De va skitkallt imorse! Typ 18 grader inne. Men det tycker jag bara är skönt, kunde inte sova igår för det va typ 25 grader inne. Låg och försökte sova i 2 timmar minst! Är det mer än 21 grader inne kan jag inte sova. Tur att hemma är mitt rum skiit kallt :D

Tro inte att jag inte gillar sommarn! Jag gillar bara inte att det ska vara så jävla varmt när man ska sova ...

Kommentarer
Postat av: elin

Jaha.. Det är fan synd :/

2011-01-04 @ 14:01:43
URL: http://elinbroome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0