Helgen är slut ...

Heej!
Det har varit en riktigt kul helg! Ja, vi har kollat på film, pratat, lyssnat på musik, sovit .. hehe, ja lite sånt. Är grymt trött, blev inte mycket sömn i natt för det var så kallt. Uschligt. Men ja. Har snart läst klart vampire diaries. Äntligen! Frida gav idén att skriva en boklista, så ja. Jag skrev upp en del jag vill hinna med. Resten av house of night så klart och typ hungerspelen. De har jag inte läst, och de kommer ju på film typ nästa år eller nåt. Ja, och nu är det bara en vecka kvar sen äre frilagda veckor. Det ska bli så skönt att slippa lektioner, läxor och proven. Mm, ska snart ut och gå sen ska jag nog läsa klart boken, vill läsa på engelska nu ...



Om det är någon som har en ipod, en bra som man kan lägga in ljudböcker i och musik så man slipper köpa skivor ... Ja, men kan ni skriva var ni köpt för jag ska få en snart ... XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0