H-h-hej

Jävla snö asså! Jag vill ha vår och sommar. Har totalt tröttnat på istiden nu. Här på landet snöar det som fan och det är typ runt 0 så när man åker skidor glider man inte utan man bara fastnar. Irriterande!
Åland idag då, det blåser som in i helvete när vi var nere vid havet och öron frös nästan till is. Min mössa är dålig ...

Aja, som ni märker så är jag inte på det bästa humöret idag. Vårt kylskåp gick sönder igår efter 1,5 år. RIP kylskåp <3 Och ehm, morfar väckte oss imorse när han ringde. 10 minuter innan min klocka skulle ringa, det störde mig nog. Man vill inte vakna av att telefonen ringer. It's jobbigt.



Josefin tycker Greta ser lång ut. Men då säger jag bara, hon har ju så jävla långa ben! Och klart hon ser längre ut när lilla Ellen står bredvid. ´

Och mina novellläsare! Novellen sista 7 delar ligger på andra datan och där är internet jätte trögt! Lägger upp de återstående delarna när jag kommer hem! Hoppas ni klarar er , det är ju som mest spännande nu :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Awakened är nr 8. Det ska blir ungefär 12 böcker. :)

2011-01-05 @ 11:18:43
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Tack! <3 :D

2011-01-05 @ 11:24:23
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Pia

sv: Men Julia! ;) Tänker du att du inte förstå, komemr du aldrig förstå. :) Tänk positivt; "det här kan jag, jag kommer förstå!" så kommer du att klara det. ;) Övning ger färdighet, också.

2011-01-05 @ 13:52:55
URL: http://piasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0