Diss :(

Helluu!
Hade svenska först i morse. Skrev klart referatet, yeey! Och efter lunch vare spanska och teater. På teatern var vi mest nere i rekvisita rummet. Vi hittade en kjol till Inez, min andra karaktär och sen hade Ashley med sin en tröja, så jag ser ut som en servitris + att vi hittade massa annat. Ja, sen satt jag och jenny uppe i logen och skrev v-frågor. Vi skulle köra igenom lusthuset en gång men alla hade dragit. :( Ja, pluggade när jag kom hem. Imorgon MÅSTE jag plugga matte för vi har prov på fredag. Usch, det är ekvationer iofs men han kommer med grejer nu som vi inte ens tränat på... so stupid ... Men ja, har inte så mycket mer att göra idag. Är ganska uttråkad.


Haha Dumbledore ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: HA! Ska du läsa Breaking dawn? Varför? :P jag hade fört mig att du inte gillade den??

Ialla fall, när ska vi komma i helgen fre elr lör?

2011-01-26 @ 19:23:22
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0