Deprimerande ...

Hej!
Gick upp kl 7 imorse. Det braiga med det är att jag kommer troligen somna innan kl 1 ikväll. Japp, imorn börjar plugget igen. Har ingen lust, har aldrig kännt mig så här slöig efter något lov. Det suger alltså, kommer inte orka med skiten. Idag blire som varje sista lov dag. Man kommer vara så deprimerad. Vet itne vad jags ka göra riktigt, skriva i alla fall. Försöka få ordning på texten och börja karaktärskrivning, namnen och sånt. Kommer ta minst en månad innan jag kommer kunna skriva manuset på datorn. Måste komma på fler karaktärer. Har just nu bara skrivit dem som är i fokus men några till skulle sitta fint. Men en ska är säker, skriva är nog mitt största intresse nu. LÖVE IT <3



Merlin bild igen. Men håll med, de är söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0