Snart dags igen

Tjoo!
Idag har jag bloggat mycket, men så blire när man inte har nånting att göra. Ja, för er som bryr er, inte för att jag tror att någon gör det, men jag är nog klar med recensionen. Måste bara komma på en klashig rubrik - vilket är skit svårt! Sitter just nu och lyssnar på låtarna som ska vara med i melodifestivalen ikväll, först hörde jag en låt med Christian Walz och den va skiiiiit bra! Omg, lite sådär Salem Al Fakir aktig. Förhoppningvis en ny artist jag kan lyssna på nu, yeeey!! Brolle och Sanna Nielsen är också med. De två känner man ju igen. Oj, hur kan jag glömma? Babsan! Haha, det ska bli kul att se! XD
Nu lyssnar jag på Brolle, mjaa. Jag har aldrig lyssnat på honom direkt men nee. Låten var inte så bra .. Lite för tråkig .__. Refrängen kan va lite kul men aa ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0