Eländigt ...

Hej!
När jag vaknade vid åtta imorse gjorde mitt huvud så ont att det nästan kändes som om det skulle sprängas. Usch, har legat hela förmiddagen och druckit te och läst vargbröder. Mja, miljön är jätte mysig men den är inte så bra att man inte kan lägga ifrån sig boken. Ja, de va ju melodifestivalen igår. Ingen låt än som jag tyckte var riktigt bra och speciell. Dannys låt hade jag höga förväntningar på, de blev inte uppfyllda. Refrängens melodi var jätte bra men att upprepa "In the club" hela tiden, nej det funkade inte.

Nej, ska nog försöka skriva lite i min berättelse. Tyvärr så skriver den inte sig själv. Jag har ju skrivit saker förut men ingen som jag förberett så mycket som jag gjort nu. Jag vet exakt hur de stora händelserna ska vara men det som ska vara e mellan då? Annars blir den ju bara typ 50 sidor eller något. Och mitt budskap måste bli rätt förmedlat, det är såå svårt!!!
Neej, några kompisar måste läsa den sedan och ge mig kritik.

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0