Valborg



Då äre valbrog idag då! Bilden är från valborg på landet nåt år!

Ja, jag har nu på morgonen varit ute på vägstädningen eller vad det heter. Jag och mamma plockade massvis med skräp. Det värsta var nog att vi hittade två däck och massa annat krafs. Usch, att folk kan vara så fräcka, det är faktiskt lite äckligt att folk inte bryr sig och bara slänger. Sånna personer har jag absolut ingen respekt för!

Ja, jag såg Vampires suck igår, och ja, den var väl helt okej fast lite överdriven. Mja, asså alla twilightfans får ju en upplysning om hur mycket den serien suger. Mja, jag tror inte jag vill se den igen.

Aja, ska snart ut och käka korv! Sen plugga spanska, naturkunskap och läsa! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0