Mot landet

Hellu!
Ska åka till landet idag ju, har en del saker att fixa. Läxor som ska packas ner, kläder och en massa! Har fixat lite musik till ipoden och fixat naglarna. Så jag ska väl gå ner och käka frukost nu och fortsätta packa.
Är nästan klar med engelska boken, efter lovet sen kommer boken vi ska läsa på svenskan. Så jag funderar om jag ska läsa Graceling nu .. Jag vill helst läsa den i Turkiet men ja, jag packar nog endå med den också. Gud vad intressant att läsa vad jag ska packa ner XD

Nej men det är inte så mycket som händer nu. Ska bara bli så enormt kul att träffa alla på landet igen och bara ja, få vara där ute :)



Jag tog denna bild juni 2008, shiet. Det är 3 år sen. Men jag älskade den iaf, för jag tyckte den va så fin :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Underbart gullig greta är! Och du också! :P

P.S Jag har börjat skriva mer på boken :) Ska försöka få allt in till datorn snart :P

2011-04-17 @ 09:56:48
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0