Stackars mina tänder

Fick första påskågget igår, letade en kvart - hittade det inte. Fick ledtråd - hittade det i vedhögen. Käkade upp hälften av det igår, jag äter bara hälften för resten va typ laktrits och sånt jag inte käkar. Fick mormors idag, mest choklad och sånt och ja, här ätit det med. Börjar få tillbaka magonten, fick de igår för jag åt ju somsagt upp allt ..

 Och nu fick jag veta att syrran bestämmer att vi ska åka hem till stan imorn. HELVETE! Man kan inte sola i stan, man kan inte jogga och luften stinker av bilgrejs. Och jag har inte hälsat på grannen än. Nej, jag får gå och hälsa sen. Mm, min barndomsvän. Men ja, jag ville hem förut för ja, det var inte folk här men nu är alla här ute. Fan varför ska jossan bestämma? Huh, nu är jag förbannad. Jag har blivit en mer stadsmänniska men va fan, solen skiner och livet leker typ.

Jag är klar med det mesta av läxorna och kan äntligen luta mig tillbaka i en solstol och bara läsa. Nää, då ska man åka hem till stinkorten .__.
 
Sorry, är inte på så himla bra humör just nu. Går nog ut och går efter Merlin sen...

Och nu äre bara 37 dar kvar till Turkiet!
Innan det är det valborg, Josefins konfirmation och så ska vi på dop. Mycket som händer denna månad ^^

Internet går så trögt nu att jag inte får upp nån bild.

Jag målade ägg idag också. Det var roligt. Hehe nä, nu måste jag gå och dricka nåt. Kexchoklan gjorde mig fett törstig.

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack! :D

2011-04-23 @ 18:29:17
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0