Torsdag

Tjo!
Idag var det en helt vanlig dag i skolan med matte, idrott och sist samhällskunskap. Vi jobbar med partier, jag har folkpartiet.

Annars idag har faktiskt inte gjort någonting, läste lite i Tales of beedle the bard, pluggade lite och kollat på TV. Snart blir det väl idol eller något annat.

Imorgon händer inte så mycket, ska käka pizza och vara hemma bara. Ska faktiskt bli skönt med helg, är grymt trött .. Det händer inte så mycket i helgen vad jag vet än. Sista avsnittet av Demons på lördag bara. Lite tråkigt att det slutar, det är en riktigt bra serie om vampyrjägare och magi.
En kille som heter Luke är den sista Van Helsing och han ska bekämpa 'Freaks' med sin kompis Ruby, en blind tjej ( Mina ) som ser syner och en gubbe ( Galvin ) som var vän med hans pappa. Den är bättre än den verkar.



Ruby, Luke, Galvin och Mina

 Luke, så sööt :)

Aja, måste gå till en annan hemsida nu och skriva lite på en novell. Får som sagt se om jag lägger in den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0