Tänk om man fick vara en vampyr ..

Jag vet, jag låter som en sådan där 'twilight' nörd men det är inte därför jag vill vara vampyr. Tänk liksom att få vara vaken dygnet runt och inte behöva vila och leva i all evighet. Det enda som verkar skrämmande är blod. usch, att behöva livnära sig på sånt är det som äcklar mig. Även fast vampyrer tyvärr inte finns. Om jag kunde skulle jag vilja vara det, fast att vara kall hela tiden och inte ha ett hjärta som slår .. Det är kul att fundera över det i alla fall!



Aja, det var en kort skoldag idag, bara matte, Har suttit och skrivit samhällskunskap och ska snart plugga lite till .. I helgen ska jag till landet så det blir troligen ingen uppdatering då tyvärr, internet funkar inte. Men om det gör det skriver jag direkt!



Roligaste alltså, asgarvar hela tiden! :)

Kommentarer
Postat av: Pege

Hahahaha knappnytt <3

Åååh nostalgi <3

måste se :)

2010-09-30 @ 15:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0