Taack :)

Heej!
Herregud, mitt besöksrekord slogs igår jätte mycket! Tack för att ni går in och läser, men kommentera gärna också. Det är jätte kul :)
Frida ska fixa min design, hon håller på med den, de ska bli jätte spännande och se vad hon klippt ihop :D

Igår satt jag själv nere i soffan och såg på legend of the seeker. Syrran var borta hos någon kompis och mamma såg något annat på övervåningen, det var skönt att få mysa själv någon gång. Huset är annars alltid fullt med hundar ;)
Boken jag läser, Vampyrens märke är så bra, den är så spännande! Huvudkaraktären i boken, Zoey är ascool. Sedan finns det en assnygg kille i boken, Zoeys vänner beskriver honom som 'Den snyggaste jäveln på hela jorden' xD Hoppas de kan filma den boken och hela serien.

Idag har jag mest slappat, jag och syrran har sett en gammal film nu på förmiddagen. Mio min mio av Astrid Lindgren. Det är kul att titta på gamla filmer ibland. Den filmer är lite otäck och hemsk med den där Riddar Kato, haha, är jag verkligen rädd för sånna filmer? xD

Juste, jag tror jag kommit på ett bra namn til huvudkaraktären till min novell. Om ni vill att jag ska lägga upp den lämna en liten kommentar :) Då vet jag att ni vill läsa. Fast ni kanske vill veta vad den ska handla om? I så fall kan jag skriva en liten prolog.

Ha en fortsatt trevlig lördag :)



Kommentarer
Postat av: HEJ 83

HEJ 83

Nejmen, jag har läst dem böckerna också. Gillade dem, men tycker att de kan var lite konstiga ibland.

Du är kåål.

2010-09-25 @ 14:44:04
Postat av: Ashley

Först av allt huvudrollen är en tönt haha det roliga är att du kommer ändra dig så jävla mycket om vad du tycker om karaktärerna senare det kommer bli kul att höra din reaktioner!

2010-09-27 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0