Ska jag lägga upp novellen?

Tjoo!
Har precis kommit hem från skolan, det blev en väldigt kort dag!
På matten gjorde vi inget speciellt, på svenskan skulle vi skriva en analys om en novell. Jag skriver om pälsen och den är väl lite små tragisk. Louise, min svenska och engelska lärare kom fram och sa till mig och Ida att vi skriver bra, haha, man blev fett glad :) Det enda jobbiga med henne är väl hennes skrivstil, jag kan inte läsa det. Jag känner mig i varje fall jätte dum när man frågar vad det står .-.
På teatern idag skulle vi gå till Jakans centrum och titta in två personer för att sedan prata om dem, typ. Vi ska kolla in olika karaktärer för att ha användning av dem på teatern. Ingen pallade. Jag såg någon på bussen så jag har en karaktär i varje fall. Kanske stöter på grannen eller någon i familjen som kan ge mig en karaktär.

Och, ni i teatern ville ju verkligen att jag skulle lägga upp min novell. 1. Kommentarer 'live' räcker inte. Skriv bara varför ni vill att jag ska lägga upp den, det är allt jag begär! 2. Behöver ett namn till huvudrollen ..

Och, jag läste klart Vampyrens märke igår. Alltså, den var så bra! Inte så bra att den slår Harry Potter, det gör ingen bok. Den hade allt, roliga flummiga kompisar till huvudrollen, en bitch som får på nöten i slutet och en söt kille :)


Kommentarer
Postat av: Jenni

okej eftersom live tydligen inte räcker så.. Xd LÄGG UPP DIN NOVELL! Jag har aldrig läst något av dig o jag är nyfiken på dina noveller så nu tycker jag att du lägger upp än ^^

2010-09-27 @ 15:40:47
Postat av: Ashley

Ja lägg upp den nu för fan!

2010-09-27 @ 17:58:34
Postat av: Anna

Ja upp me den!

2010-09-27 @ 19:05:19
Postat av: humliss

lägg upp den :D

2010-09-27 @ 21:36:23
Postat av: Raji

JA! inte farlig

2010-09-28 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0