Sånt här gör man när man har tråkigt :/

Jag har suttit vid datorn hela dagen och inte gjort någonting. Jag orkade inte ens gå några få steg till soffan för att läsa ..
Så nu har jag suttit på paint och lekt lite. Jag lägger upp de två bilderna jag ritat, inga mästerverk men .. ja. Man förstår varför jag inte går på bild istället för teater, för det ser helt sjukt ut ^^



Kolla, dom ser helt sjuka ut. Kolla bara Dumbledore, han ser ut som Gandalf eller nåt ^^^



Ja, som ni ser så ritade jag av mig själv och sen blev det en tankekarta över saker jag gillar. Fint :)

Kommentarer
Postat av: humliss

nawwwww

2010-09-07 @ 21:48:02
URL: http://humslillahorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0