Prolog

Japp, nu får jag väl ta och lägga upp berättelsen dåra! Jag har inte skrivit klart den men jag skulle gissa på att den är ca 30 sidor lång just nu och jag har inte ens skrivit hälften än ...

Prolog,

Jacob älskar Bella, men hon ska gifta sig med vampyren Edward. När han är i sin djupa depression möter han Elena ( Uttalas Elina ). Hon faller för honom direkt men det är något mystiskt med Jacob. Som om han har någon hemsk hemlighet som han inte vill avslöja för henne. Ja, deras liv flätas samman och de kan sedan inte leva utan varandra. Ingenting kan föra isär dem, men de finns de som försöker förstöra deras kärlek ...

Ja, det är ett litet hum vad den handlar om, det är många händelser med under hela berättelsen så allt hänger ihop.

Vad tycks?

 <---- Om han kommer de handla om ^^

Kommentarer
Postat av: Ashley

Julia du är så gullig! :) Can't wait to read it!

2010-09-28 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0