Jahapp, nu e det slut ..

Igår var sista avsnittet med Demons. Det var inte det bästa avsnittet i hela serien men den var jätte bra!



Luke blir först nersölad av någon gröngegga. Han börjar drömma på natten om en bebis som sitter instängd i en bil med en död gubbe i fram. Bilen brinner också. Det visar sig sen att det var han när han var liten och gubben där framme är hans döda pappa Jay Van Helsing. Det blir lite strul och han tror att Galvin dödade hans pappa. Men det visar sig att han räddade honom eftersom hans pappa strulade med 'Freaks' och skulle ge Luke till halvliven. Mr T som dog i första avsnittet kom tillbaka och försökte få Luke att döda Galvin. Det var jätte spännande. Så att inte Luke skulle döda Galvin drack mina sitt eget blod, hon är en vampyr och hon dödade mr T. Sedan i slutet så frågar Luke var Mina är. Då svarar Galvin att hon är ute. Och då ser man henne leva vampyr uppe på taken på ett höghus. Mina är egentligen blind men när hon dricker sitt blod och blir vampyr kan hon se. Det blev inget mellan Ruby och Luke som man trodde. Luke kan typ inte ha ett förhållande eftersom han lever ett så farligt liv. Det är så synd om Ruby! Jag vet inte om det kommer någon mer säsong, men det hoppas jag att det gör!



Imorgon ska jag till stan med Teaterklassen. Vi ska åka och se några föreställningar så jag kommer inte hem förrän sent på kvällen så det blir inga inlägg förrän på tisdag tyvärr.


Kommentarer
Postat av: humliss

önskar jag visste vad demons är...

2010-09-12 @ 15:36:05
URL: http://humslillahorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0