Fredagsmyyys :)

Heeej!
Idag var det min kortaste dag i skolan!
Först innan spanskan så hörde jag i högtalarna att Mona Sahlin skulle vara i aulan! Coolt! Men tyvärr fick bara treorna höra på debatten, dåligt. Sally ( en i klassen ) hade sett henne när hon kom, hon såg kort ut var det enda hon så ^^ Sedan skulle någon föredetta utrikesminister vara med där också ..

På spanskan var vi inne på datorn och gjorde massa korsord, bingo, hängagubbe och sånt på något program. Det var inte så svårt!
På lunchen åt jag först med Madde, en från min gamla klass. Sedan när hon skulle gå sate jag mig med några från min nuvarande klass.
På engelskan rättade vi en hörförståelse som jag inte varit med på men endå, ett Quiz, lyssnade på en låt och skulle skriva in där orden fattades. Sist skulle vi prata 4 och 4.

Nu sitter jag och skriver engelska läxan som jag missade när jag var sjuk. Vi ska typ skriva ett e-mail till en kompis och berättade om en fest som spårade ur. Vi fick en artiekl och vi skulle låtsas att vi var med där.

Ikväll blir det legend of the seeker, såg lite på förra säsongen men missade alla avsnitt i mitten. Blir nog inge idol i år, fantasy serier är mycket bättre.



Vet inte ens vad dom heter, så mycket kollade jag på serien förut ..

Imorgon ska jag kanske vara med några från min gamla klass. Men det är ännu inte bestämt. Får titta på Demons på Svtplay sen ..


Kommentarer
Postat av: humla

väldigt detaljerad dag du haft då.

._____.

2010-09-11 @ 10:22:05
URL: http://humslillahorna.blogg.se/
Postat av: fridaa

fråga: går merlin fortfarnde på tv har inte sett det det är ju typ någon annan grej istället ?

2010-09-11 @ 10:24:58
URL: http://fiind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0