Första inlägget

Heej!
Jag har länge bloggat på en annan blogg men bestämde mig för ett tag sen att göra en ny. Design och header kommer snart fixas av fotobloggaren Frida. Jag kommer nog mest skriva om vardagen och sådant som händer. Snart har ju HP 7 premiär så jag kanske skriver något om det. En del personer vill att jag ska lägga upp min novell här med, en twilight fan-fiction. Jag får se om jag gör det.

Lite fakta om mig, jag är 16 år och går första året på jakobsbergs gymnasium. Jag går på Sam-teater, det är jätte kul. Mina intressen är att läsa, se på film typ. På helgerna burkar jag ofta åka till mitt landställe som ligger på väddö.

Idag är jag hemma och är sjuk, det är därför jag hinner skriva just nu. Jag gick till skolan igår även fast jag var sjuk, borde inte ha gjort det. Såg ut som en zombie när jag kom hem, dog sen i soffan i några timmar.
Hitills idag  har jag läst lite i boken Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer. Jag har inte läst den innan så det är jätte spännande, fast jag föredrar tredje boken än den sista. Den var mycket mer .. bara mer liksom. För nu vet man redan att Bella gifter sig med Edward and so on ..

Ikväll är det något inskrivningsmöte med klassen. Som ett föräldramöte typ fast vi 'barn' skulle typ följa med. Egentligen kommer jag inte palla det men jag måste annars kommer mamma o pappa irra runt som höns i den där skolan hela natten ..

Japp, kommer börja blogga lite mer när Frida fixat min blogg :D

 Seriöst, när jag läste den här på FB första gången asgaravade jag aslänge :)

Bye!

Kommentarer
Postat av: ~humliss~

HAHAHA

hatar twiligtfilmerna, men inte böckerna, dom e OK

2010-09-07 @ 11:20:55
URL: http://humslillahorna.blogg.se/
Postat av: Frida

Ha, vad roligt! :D

2010-09-08 @ 18:31:02
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0