Besöksrekord!

Heej!
Mitt besöksrekord slogs igår, 11 personer var inne här igår, ganska så mycket om man tänker på att jag inte har bloggat så länge, men det var kul :)
I skolan idag hade jag först svenska, älskar svenska. Det e jätte kul! Vi pratade om en novell som hette Kylan och läste en som hette Ett ark papper eller något. Sveriges bästa novell framröstat av sveriges befolkning. Novellen var skriven av August Strindberg och novellen utspelade sig i typ 2 år under 2 minuter. Inte min favorit novell direkt!
Sen efter lunchen vare spanska. Inte mitt favorit ämne längre. I slutet av den lektionen hörde vi på en låt som en engelsman sjöng till en spanjorska som han var kär i, han sjöng med ord som han kunde. En mening var så kul, han räknade från 1-10 och sen efter det sjöng han ' And I dont remember eleven ' XD
Teater hade jag sen, vi värmde upp lite. Vi hade idag en improvisationsövning där 2 personer skulle i slowmotion köra en fantasi-sport. 2 personer skulle vara kommentorer, en av dem expert på sporten. Jag var expert på 'bre smör på mackan' sporten :) Och jag fick spela 'Ballonguppblåsning' xD
Sedan matte, finns inte mycket att säga. Jag och Iduff jobbade på som vanligt :)

Just nu sitter jag och är lite ängslig över hur jag ska fortsätta i min novell om Jacob Black. Jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta. Det är lite komplicerat men jag kommer säkert på något snart, hoppas jag ...



Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt med en ny blogg !!:D

2010-09-22 @ 19:48:56
URL: http://ananasensblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Jag tror att hon har samma stil som du har nu bara ett storlek större

2010-09-22 @ 20:25:46
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: humliss

gaah, du har mer besökare än mejj, och vi startade samma dag (tror jag)

.-.

2010-09-22 @ 21:20:51
URL: http://humslillahorna.blogg.se/
Postat av: Frida

Om du vill fortf gå in på fliff.blogg.se så är det så här:

AN: Frida

Lo: frida

2010-09-23 @ 22:17:22
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: sandra

åh va roligt. synd att jag missade teatern :(

2010-09-24 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0