Anna + choklad + grädde = sant

Shululuu!
Dagen kan inte beskrivas med ett ord, de har varit väldigt olik eller vad man ska säga.
Hade engelska i nästan en och en halv timme först, vi fick jätte lång läxa men jag hade inget att göra så den är redan klar xD På SO:n pratade vi om valet och sådant. Efter lunch, eller ja. Iduff och jag gick o köpte en macka i h-huset. Den var jätte god, philadelphia (?) med kalkon. På mentorstiden pratade vi lite allmänt om klassen och sådant. Anna ( hyper ) va fett trött för det fanns ingen varmchoklad typ med grädde i vanliga caferterian för den i h-huset var så dyr, haha anna. Alltid lika hyper <3
På teatern hade vi mårunda, massage och sedan typ en bolllek. Vi skulle kasta en eller flera bollar mellan oss, få bollen av samma och kasta till samma person. Övningen skulle få oss att veta var våra medspelare befann sig.
Sedan hade vi en improvisations övning, 3 personer och vi fick en rubrik och så skulle man göra en teater utav den. Min, Annas och Gabriels rubrik var 'Här lever vi längst'. Jag och Gabriel skulle vara 2 gamlingar på ett ålderdomshem och sedan skulle Anna komma in och fråga om vi hade något förslag till ålderdomshemmets hemsida. Jag och Gabriel snackade med tant - och gubbröst och skakade som gamlingar gör. ^^

Man känner verkligen utomhus nu att det börjar bli höst, det är jätte kallt när man är ute och går med hundarna på kvällen. Jobbigt, jag orkar inte ta fram vinterjackan än ... D:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0