Alienfobi-dag

Tjaa!
Började dagen med en inställd lektion D: Lite onödigt för vi kunde ha haft världens sovmorgon ..
Hade i alla fall svenska sen, det var fett kul ..eller ja. Jag och iduff pratade om skräck, typ saker vi var rädda för och skräckfilmer. Vi kom in på min fobi mot Aliens, eller föredetta fobi. När jag var yngre såg jag en Alien film sen dess är jag rädd för sånt, eller var då. Är inte det längre.
Efter lunch vare teater. Vi hade någon andningsövning i början, sedan massage för jätte många fick ont i nacken. Det var fett skönt och sen hade vi en typ 'skakmassage' eller vad man ska säga. Man skulle typ småskaka personen typ.
Sen gjorde vi en improvisationsövning som hette 'bänken'. Tre personer satt ner på stolarna och så ska man med hjälp av rörelser göra en scen med en vändpunkt. Det var inte så svårt, mest kul men lite jobbigt i början att man inte fick prata!
Sist en improvisationsövning där tre personer skulle hitta på en miniteater på 7 minuter. Jag var med Merry och Chanelle. Våran miniteater handlade om några som skulle campa och vändpunkten var när tältet började brinna.
Men det var kul! :D

Ikväll blire nog TV bara och snart ska jag skriva i min novell lite, har inte skriv sen torsdas D:
Kanske inte har sagt det men min novell eller berättelse är en fan-fiction, skriver den på en annan hemsida. Dess namn, ja, Jacob Blacks prägling. Ja, enligt mina läsare är den bra, och jag litar på deras åsikter xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0