Tråk-torsdag

Heeeej!
Jag är jätte trött och vill bara gå och sova i soffan med en kopp varmchoklad med grädde. Men jag måste skicka citat till svenskalärarn och skriva berättelse så det blir typ ... om några timmar ...
Aja, först hade vi matte. Innan lektionen berättade jag för Iduff om mardrömmen jag haft i natt. Jag drömde att jag krigade mot han läskige gubben i Pans Labyrint och den dödade Arthur Pendragon och jag blev jätte ledsen och skrek och så .. Han återuppstod när jag dödade han 'monstret' och det blev lyckligt. Men i alla fall ...
Hade sen idrott, idag så körde vi styrketräning och det var tråkigt. Vi fick en läxa att vi ska komma på övningar till en speciell muskel med en i klassen. Den jag är med umgås jag inte med. Liksom tror hon att alla känner alla och umgås med varann på fritiden? No way ...
Aja, på SO:n jobbade vi i grupper, vi var 'Äpplet' och man skulle diskutera och göra en overhead om hur en motion går från förslag till genomföran. Sen ritade vi Harry Potter längst ner och såklart så skrev de 'Julia <3 Harry Potter' under och vi ska presentera det där!! Vi måste sudda! Jag är inte så beroende av Harry Potter, bara nu liksom när filmen snart har premiär ...

 Han dog i min dröm :(



Det ska snöa ikväll! På vädret imorse så sa dom att det kommer lägga sig lite men smälta imorn eftersom det kommer vara minusgrader i natt! Jag och mina hundar ÄLSKAR snö :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0