Torsdag

Mja, har suttit och druckit sån här jätte god choklad. Vi har en sån där maskin och choklad är marabou smak. Det var skita gott!
Ska snart plugga lite, gå ut med hundarna och ikväll är det ju vampire diaries. Jag ska kanske se, men annars ser jag reprisen imorgon. Det är inte nya säsongen imorn utan bara sista delarna på säsong 1 ...

Jaja, i skolan hade jag först matte, på idrotten sprang vi lite typ. Jag har jätte ont i typ magen eller nånstans efter det och jag som tänkte jogga idag .. får göra nån annan dag. På Samhällskunskapen gick vi igenom lite och så spelade vi rixdax, jag fick nästan 7000 poäng. Fan D:

Och, angående min novell. Just nu kanske det inte har hänt så mycket men redan i nästa del som jag lägger upp imorgon kommer det hända saker. Maha. :)

Jaja, men jag skriver mer imorgon. Nu måste jag göra dumma spanskan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0