Nu kommer svaren!



1. Gillar du att rita?

Jag går som sagt på teater men det är kul att ibland knåpa ihop något i paint!

2. Om du fick vad som helst i hela världen, vad skulle det då vara?

Om jag får välja mellan allt, om det kan vara abstrakt också skulle jag vilja ha skådespelartalang! Att vara jätte duktig på det!

3. Berätta en av de pinsamaste saker som hänt dig!?

Oh, det hände för bara någon månad sedan och jag tyckte det var jätte pinsamt. Jag stiger på bussen och sätter mig ner, det var fullt så jag satte mig där barnvagnar står och där är det liksom inget armstöd så när bussen satte igång ramlade jag nästan ner på golvet. Jag liksom flög och benen for upp! PINSAMT!

4. Vem är du?

Maha, Julia från viksjö :)

5. Favoritklädesplagg?

Oh, då blire mina ljusa jeansleggings från Kappahl! Gillar dom

6. Favoritskolämne?

Oh, teater! Men om jag väljer mellan vanliga ämnen blir det klart svenska. Älskar att skriva!

7. Vad är ditt drömjobb?

Proffesionell och framgångsrik skådespelare!

8. Favorit sångare/sångerska?

Hmm, jag lyssnar mest på olika band men Salem Al Fakir är grymt bra!

9. Vad ska du göra efter gymnasiet? Plugga vidare eller börja jobba?

Hm, tror jag kommer plugga vidare! Jag kanske ändrar mig och vill bli något annat i slutet av gymnasiet ...

10. Favoritkändis UTOM Taylor Lautner?

Men ohh!! Men då blire i alla fall lätt. Daniel Radcliffe  Han är faktiskt lite småsöt ^^

Kommentarer
Postat av: Jag är oskyldig.

Du kan inte gillar någon annan är taylor Launter. Då dödar min kompis både dig och mig, älskling.

2010-10-20 @ 17:58:49
URL: http://jagskapeowadinblogg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0